Min indkøbskurv

FAQs

 

FAQ

Her finder du svarene på de oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke det svar du søger, så ring gerne til os i kundeservice på 65 32 57 92 eller skriv gerne til os via vores kontaktformular

Jeg har problemer med at gennemføre betalingen. Hvad kan jeg gøre?

Vær opmærksom på at der på dit VISA/DK er et limit på 25.000 kr. Overstiger din ordre dette beløb vil du derfor ikke kunne gennemføre ordren.

Er din PayPal eller Mobilepay konto tilknyttet et VISA/DK vil du have samme limit på 25.000 kr. og dermed ikke kunne gennemføre ordren.

Hvad kan du gøre?
1. Dele ordren op og benytte 2 forskellige kort til betaling.
2. Betale med Mastercard
3. Betale med Mastercard debit (sørg blot for at der er dækning på kortet)

Driller det stadig? Kontakt os endelig i kundesupport!

Er de motoriserede rullegardiner vanskelige at montere?
Store størrelser rullegardiner – jeres webshop giver mig ikke lov til at indtaste min bredde eller højde – hvorfor?
Kan jeg stemmestyre mine gardiner fra Powered Blinds?
Kan jeg styre mine motoriserede rullegardiner med en vægkontakt og fjernbetjening?
Følger der monteringsvejledninger med rullegardinerne?
Er de elektriske dobbelt plisségardiner vanskelige at montere?
Tilbyder I opmålings- og monteringsservice?
Hvor lang levetid har batteriet hvis jeg vælger batteripakken?
Hvor lang levetid har batteriet i vægkontakten og fjernbetjeningen?
Jeg foretrækker en vægkontakt til at betjene mine motoriserede gardiner – er det muligt?
Er fjernbetjeningen den samme som til mit TV?
Hvorfor bør jeg vælge skræddersyede gardiner efter mål?
Hvad er fordelen ved at vælge et mørklægningsgardin?
Hvad er forskellen mellem indvendig og udvendig indfældet montering?
Kan jeg motorisere min eksisterende rullegardiner?