Min indkøbskurv
Ring til os på: 65 32 57 92
  • Søg
  • Hjælp og vejledning

    Hjælp og vejledning

    Vi håber at vores vejledning vil give dig al den information du har brug for, for at kunne købe dine elektriske rullegardiner. Hvis du ikke kan finde svaret på dine spørgsmål, hører vi gerne fra dig i kundeservice. Du kan kontakte os på 65 32 57 92 eller via mail info@poweredblinds.dk

    Se Hjælp og Vejledning

    Hvorfor vælge elektriske rullegardiner?


    Batteridrevne rullegardiner er mere end blot en luksus man kan betale sig fra. De gør det nemt at hæve eller sænke flere rullegardiner på én gang, de er perfekte til vinduer der er svære at nå, og uden hængende snore er de også det sikre valg når du har børn i hjemmet.

    Læs mere

    Korrekt opmåling


    Alle vores rullegardiner er produceret efter mål, så derfor er det vigtigt at de dimensioner og mål du giver os, er præcise. Her kan du se hvordan du tager de helt rigtige mål, så dine elektriske rullegardiner passer perfekt og bliver nemme at montere.

    Læs mere

    Nem montering


    Vores elektriske rullegardiner er batteridrevne, og de skal derfor ikke forbindes med en ledning. Vores kunder er enige med os i, at de lige så nemme at montere som ganske almindelige  manuelle rullegardiner. Netop fordi gardinerne er trådløse, er de perfekte at montere i vinduer som er svære at nå.

    Se installations video

Handels- og leveringsbetingelser

Handels- og leveringsbetingelser

Sammen med de dokumenter der henvises til på webshoppen, kan du på denne side se alle de handels- og leveringsbetingelser, der gælder når du bestiller produkterne fra vores webshop www.poweredblinds.dk. Læs venligst disse handels- og leveringsbetingelser inden du bestiller på poweredblinds.dk.

Når du bestiller produkter på vores webshop, skal du acceptere handels- og leveringsbetingelserne ved at sætte et flueben i feltet på bestillingssiden. Gør du ikke det, kan du ikke gennemføre bestillingen.

Du bør udskrive en kopi af disse handels- og leveringsbetingelser for fremtidig reference.

1. INFORMATION OM OS

Webshoppen www.poweredblinds.dk er drevet af den danske afdeling af Figest B.V., Diamantlaan 6, 2132 AD, Hoofddorp, Holland. Momsnummeret er 117 3215 46. I Holland er vi registreret med virksomhedsnummer 28045903.

2. SERVICEMULIGHEDER OG SPROG

Powered Blinds leverer til alle adresser i Danmark (Grønland og Færøerne er dog undtaget), og vi kan desværre ikke tilbyde at levere til adresser i andre lande. Alt kommunikation via webshoppen foregår på  dansk og i enkelte tilfælde engelsk.

3. DIN STATUS

Når du gennemfører en bestilling på poweredblinds.dk, bekræfter du samtidig følgende punkter:

  • (a) Du er myndig til at kunne indgå en bindende aftale
  • (b) Du er mindst 18 år gammel
  • (c) Du er bosat i Danmark, og ikke Færøerne/Grønland

4. GENERELT

I disse vilkår gælder:

  • 4.1 Med "Aftale" menes den bestilling du gennemfører, og som vedrører disse vilkår.
  • 4.2 Med "Kunde" menes privatkunde, som ikke handler via andres eller eget firma.
  • 4.3 Med "Bestilling" menes din bestilling af hvilket som helst produkt på denne webshop, som er godkendt og accepteret af dig i betalingsfasen.
  • 4.4 Med "Ordrebekræftelse" menes den e-mail vi sender til dig efter gennemførelsen af bestillingen.
  • 4.5 Med "Dig/Din" menes kunden der gennemfører bestilling af et produkt.
  • 4.6 Med "Elektriske rullegardiner" menes der kundespecifikke motoriserede rullegardiner produceret efter kundens oplyste mål og valg, leveret af os som angivet i ordrebekræftelsen.
  • 4.7 Med "Standardprodukt" menes der produkter, der kan være lagervarer, og derfor ikke produceret efter specifikke mål og ønsker.
  • 4.8 Med "Vi/Os/Vores" menes Figest B.V. via salgskanalen www.poweredblinds.dk, Diamantlaan 6, 2132 AD, Hoofddorp, Holland. Registreret med VAT nummer 117 3215 46
  • 4.9 Med "website/webshop" menes www.poweredblinds.dk

5. HVORDAN AFTALEN ER UDFORMET MELLEM DIG OG OS

De fire hovedtrin du skal følge, for at gennemføre en bestilling hos os, er forklaret herunder. Bemærk venligst, at alle valg du træffer, kan ændres frem til du klikker på "gennemfør bestilling" i betalingsprocessen:

5.1 Din indkøbskurv

På webshoppen, vil du alle steder, hvor der vises produkter, se et link til din indkøbskurv via en ”læg i kurv” knap. Hvis et produkt ikke kan leveres indenfor den anviste leveringstid, vil du ikke kunne lægge det i kurven, men få en information om produktets status.

5.2 Bekræft din identitet

For at kunne få adgang til din konto hos os, skal du af sikkerhedsgrunde kunne identificere dig selv. Hvis du tidligere har registreret dig på vores website, skal du blot indtaste din e-mail-adresse samt et kodeord. Hvis du ikke tidligere er registreret, skal du klikke på "opret konto" på "Log ind" siden. Bemærk, at vi vil indikere med en stjerne, hvis et felt er påkrævet for at du kan gennemføre en bestilling. Vi vil her også bede dig tage stilling til, hvordan vi må anvende dine personlige oplysninger. Bekræft herefter dine oplysninger og valg. Vores brug af dine personlige oplysninger er beskrevet i fortrolighedspolitikken, som du ligeledes finder på vores website poweredblinds.dk.

5.3 Levering

Alle vores elektriske gardiner er produceret og skræddersyet efter dine specifikke ønsker. Vi leverer til din adresse indenfor 2-6 uger (afhængig af produkt) efter bekræftet bestilling. Poweredblinds.dk leveret udelukkende til adresser i Danmark, og ikke på Grønland samt Færøerne.

Det er vigtigt, at du skriver alle oplysninger om leveringsadresse så udførligt og præcist som muligt. Inkl. etage, lejlighedsnummer og lignende. Leveringsadressen behøver ikke at være den samme som faktureringsadressen. Bemærk venligst, at kun én leveringsadresse vil blive accepteret pr bestilling. Produkterne kan blive leveret i flere separate omgange, og den estimerede leveringstid du får oplyst er baseret på produktet med den længste leveringstid.

5.4 Betaling og beskrivelse af din bestilling

Betalingsdetaljer:
Inden du gennemfører din betaling på skærmen, vil du kunne se følgende oplysninger: bestilte produkter, pris på produkterne inkl. moms, eventuelle kampagnerabatter, den fulde netto pris, faktureringsadresse og leveringsadresse. Du kan gå tilbage og ændre de oplysninger, du har givet. Så længe betalingen på din ordre ikke er gennemført, har du også mulighed for at annullere ordren. Når du ønsker at gennemføre bestillingen, skal du acceptere disse handels- og leveringsbetingelser, og derefter klikke på "godkend bestilling". Herefter skal du indikere hvilken betalingsmetode, du ønsker at anvende. Bemærk, at vi accepterer kun betaling i danske kroner. Gennemfør nu betalingen. Betalingsmulighederne beskrives senere i handels- og leveringsbetingelser.

Efter at have gennemført bestillingen vil du modtage en ordrebekræftelse fra os. I denne mail vil fakturaen også være vedhæftet.

Aftalen omfatter kun de produkter, som vi har accepteret via en ordrebekræftelse, samt i henhold til de vilkår, der er beskrevet i ordrebekræftelsen.

6. INFORMATION OM SIKKERHED

(Omhandler din onlinebetaling)

6.1 Sikkerhed.

Powered Blinds anvender Adyen betalingssystem, som anvender en kombination af både etablerede og nytænkende teknikker for at sikre alle følsomme oplysninger.

6.2 Kryptering af oplysninger.

Overførslen af bestillingsoplysninger fra webshoppen til Adyen er indkapslet i en krypteret og digitalt signeret protokol. Der anvendes en kombination af standard metoder såsom PGP, RSA og MD5 til at sikre, at de sendte oplysninger er sikre og misbrugssikret via SSL.

6.3 Sikkerhed for kunden.

Alt kommunikation mellem kunden og Adyen er også krypteret med maksimal styrke understøttet af kundens browser ved hjælp af 128 bit SSL. Kunden er også beskyttet mod misbrug af deres kreditkort ved deres kortudstedere. Kortudstederne giver kunden ret til at bestride en transaktion, hvis varer/ydelser ikke modtages, eller hvis kortet blev brugt svigagtigt.

7. KUNDERETTIGHEDER

7.1 Hvis du indgår aftalen som privatkunde (bemærk at du tidligere har bekræftet, at du gør det), kan du opsige en kontrakt til enhver tid frem til den fjortende dag efter, at du har modtaget produkterne. I dette tilfælde modtager du fuld refusion af den betalte pris for produkterne i overensstemmelse med vores refusionspolitik (angivet i punkt 11).

7.2 For at annullere en kontrakt, skal du informere os skriftligt. Du skal også returnere produkterne til os med det samme, i samme stand som du modtog dem, og for din egen regning og risiko. Du har en juridisk forpligtelse til at passe på produkterne, mens de er i din besiddelse. Hvis du undlader at opfylde denne forpligtelse, kan vi afvise dit ønske om tilbagebetaling og at tage imod returvarerne.

7.3 Du har ikke ret til at annullere en kontrakt med levering af et 'Powered Blind' special produceret produkt, da dette er produceret efter dine specifikationer og mål. Du har heller ikke ret til at returnere et elektrisk rullegardin eller plisségardin, da dette er produceret efter dine ønskede specifikationer og mål. Er der tale om en reklamation henviser vi til punkt 11.

8. TILGÆNGELIGHED OG LEVERING

Din bestilling vil blive gennemført og leveret inden for maksimalt 2-6 uger (afhængig af produkt) fra bestillingen er bekræftet, som beskrevet i ordrebekræftelsen, med mindre der opstår ekstraordinære problemer, eller hvis vi laver en gensidig aftale om en speciel leveringstid. Alle leveringstider, som er vist på webshoppen, inklusiv ordrebekræftelsen, er estimater og er dermed ikke bindende for os.

9. RISIKO OG ANSVAR

Du overtager det fulde ejerskab af produkterne fra det øjeblik, de er leveret på din adresse, og vi samtidig har modtaget den fulde betaling af samtlige beløb på denne bestilling.

10. PRIS OG BETALING

Prisen på vores produkter reguleres jævnligt, men er gældende fra det øjeblik du gennemfører en bestilling og har modtaget en ordrebekræftelse. Dog kan der være en tydelig fejl på webshoppen, som gør at priserne ikke er gældende.

Priserne er vist inklusiv moms, eventuelle rabatter og enhver anden afgift. Du vil altid kunne se det fulde beløb på ordren, når du gennemfører betalingen.

Priserne kan ændres fra tid til anden, men ændringer vil ikke påvirke allerede gennemførte ordrer, hvor der er sendt en ordrebekræftelse.

Vi tager forbehold for eventuel forkerte produkter, informationer, priser og tekster på webshoppen.

Vi er ikke forpligtet til at levere produktet til en forkert (lavere) pris, selv efter at vi har sendt dig en afsendelsesbekræftelse, hvis fejlen i prissætningen er indlysende og med rimelighed burde være gennemskuet af dig, som en fejlprissætning.

Betaling kan kun gennemføres med kreditkort, betalingskort eller en PayPal transaktion. Vi accepterer Visa/Dankort, Visa og Master Card. Beløbet vil blive reserveret på dit kreditkort, betalingskort eller din PayPal-konto på det tidspunkt du gennemfører din betaling. Vi trækker beløbet fra dit kort 5-7 dage efter ordreafgivelsen og inden gardinet går i produktion.

11. RETUR- OG TILBAGEBETALINGSPOLITIK

11.1 Standard produkter
Fortrydelsesret. Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager produkterne.  Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@poweredblinds.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Vi tilbagebetaler det fulde beløb for produktet hurtigst muligt, og senest 14 dage, fra det tidspunkt, hvor varen er modtaget af poweredblinds.dk. Tilbagebetaling sker dog først, når vi har sikret os, at du har leveret produkterne retur i samme stand, som du modtog dem.

11.2 Powered Blinds special fremstillede produkter
Da vores elektriske rullegardiner og plisségardiner er produceret specielt efter dine ønsker og mål, og derfor ikke er et standardprodukt, er det meget vigtigt, at dine mål er præcise. Vi accepterer ikke returneringer af disse produkter, med mindre, vi har leveret dem i andre dimensioner end det du har bestilt og som står angivet i ordrebekræftelsen.

11.3 Defekte produkter (både standard produkter og elektriske special fremstillede gardiner)
Vi refunderer beløbet for defekte produkter, som du returnerer til os, og vi dækker alle leveringsomkostninger for dette. Vi undersøger produktet inden vi refunderer pengene, og vi skal dermed godkende at produktet er defekt, inden vi refunderer. Hurtigst muligt og inden for rimelig tid efter modtagelsen af de defekte produkter, vil du modtage en e-mail med informationer om dette og det videre forløb, fra vores kundeservice. INDEN returnering af defekte produkter, er det vigtigt at du kontakter vores kundeservice for at aftale det nærmere forløb. I flere tilfælde vil vi bede dig om at sende os et billede eller en video af defekten eller problemet. Denne procedure bruger vi for at hjælpe dig bedst og hurtigst muligt.

11.4 Procedure for returnering af produkter
Venligst tag direkte kontakt til vores kundeservice, som giver dig nærmere vejledning i returneringsproceduren. Venligst altid send alle produkter sikkert, og i original emballage.

11.5 Refundering
Normalt vil vi refundere alle de modtagne penge til det samme kreditkort eller betalingskort, som blev anvendt ved betalingen.

12. VORES GARANTI

12.1 Varighed
Vi giver 2 års garanti på alle gardiner, AP styring og Connexoon, som du køber her på webshoppen. Herudover giver vi 5 års garanti på alle Somfy motorer og fjernbetjeninger, købt her på webshoppen.

12.2 Anvendelsesområde
I garantiperioden vil vi erstatte produktet med et tilsvarende, hvis det ikke fungerer korrekt, på grund af defekt i komponenter eller fremstillingsprocesser. Garantien dækker ikke udgifterne til nedtagning og genmontering af produkter eller udskiftning af enheder, såsom sender og batterier. Denne garanti påvirker ikke dine lovmæssige rettigheder. Bemærk, at vi ikke kan stå for montering af produkterne, og du er derfor selv fuldt ansvarlig for at arrangere montering.

12.3 Brug af garanti
Hvis dit produkt ikke fungerer korrekt, henvises til den vejledning som blev sendt pr. e-mail i forbindelse med købet. Find også oplysninger herom på webshoppen, eller kontakt vores kundeservice på telefon 65 32 57 92, for at få hjælp til at identificere problemet. Hvis det efter vores gennemgang af produktet fastslås, at der er defekt i komponenter eller fremstillingsprocesser, vil vi erstatte det med et identisk eller tilsvarende produkt. Såfremt det defekte produkt skal returneres, kan det i første omgang være på bekostning af kunden, men det fulde beløb vil altid blive refunderet. Hvis ikke andet er aftalt, vil det være til det kreditkort, ordren er betalt med. Hvis vi modtager returnerede varer uden yderligere instruktioner/informationer, eller forudgående aftale, vil produktet blive destrueret efter 30 dage.

12.4 Undtagelser
Garantien vil under ingen omstændigheder gælde, hvis fejlen er opstået på grund af følgende årsager:
Hvis dit produkt har været brugt til andre formål, end det vi anbefaler.
Hvis monterings-, anvendelses- eller vedligeholdelsesvejledninger er blevet tilsidesat, og navnlig ved:

  • Tilslutning til en uegnet strømkilde
  • Installation på eller i forbindelse med et uegnet produkt
  • Tilslutning til enheder, der ikke overholder standarderne
  • Åbning eller ændring af produktet eller dets komponenter
  • I tilfælde af stød, brand, lynnedslag, oversvømmelse, storm eller enhver hændelse uden for vores kontrol.

13. PRODUKTANSVAR

Vi garanterer dig, at ethvert produkt købt hos os via vores webshop, er af tilfredsstillende kvalitet og egnet til alle de formål, som vi anbefaler.

Figest BV fralægger sig ethvert ansvar for konsekvenserne af montering, anvendelse eller vedligeholdelse af produktet, som ikke er i overensstemmelse med vejledninger og instruktioner fra os. Du er fuldt ansvarlig for installation af vores produkter.

Vi er ikke ansvarlige for tab, der sker som en bivirkning af de tab eller skader, der måtte være på vores produkter (herunder, men ikke begrænset til, tab af indtægt eller fortjeneste, tab af forretning, tab af fortjeneste eller kontrakter, tab af forventede besparelser, tab af data, spild af ledelse eller kontortid), men opstår på baggrund af uagtsomhed, kontraktbrud eller på anden måde.

Intet i denne paragraf eller andetsteds i disse handels- og leveringsbetingelser begrænser på nogen måde vores ansvar:
Forbeholdet i enhver undtagelse af ovenstående er, at ansvar for tab, som du lider som følge af os og vores produkter, er strengt begrænset til købsprisen for produktet, du har købt.
Dine lovfæstede rettigheder forbliver upåvirket:
Vi vil muligvis give links på vores website, til websteder for andre virksomheder, uanset om de er tilknyttet til os eller ej. Vi kan ikke garantere for produkter eller tjenester du køber af et selskab vi linker til, og vi fraskriver os derfor ethvert ansvar for andre websites og selskaber.
Bemærk også, at det er dit ansvar, at du overholder alle gældende love og regler i Danmark. Vi er ikke ansvarlig for nogen misligholdelse af lokale lovregler.

14. SKRIFTLIGE MEDDELELSER

Gældende love kræver, at nogle af de oplysninger eller meddelelser vi sender til dig, bør være skriftlig. Når du bruger vores website, accepterer du, at kommunikation med os vil være overvejende elektronisk. Vi vil kontakte dig via e-mail eller give dig oplysninger ved opslag på vores website. For kontraktlige formål, accepterer du disse elektroniske kommunikationsmidler og du anerkender, at alle kontrakter, meddelelser, information og anden kommunikation, som vi leverer til dig elektronisk, overholder alle lovkrav, og at sådan kommunikation skal være skriftlig. Denne betingelse påvirker ikke dine lovmæssige rettigheder.

15. MEDDELELSER

Alle meddelelser fra dig til os skal sendes til den danske afdeling af Figest BV, Powered Blinds, Grønlandsgade 3, 5300 Kerteminde, eller på følgende e-mail-adresse info@poweredblinds.dk. Vi har ret til at sende meddelelser til dig på enten e-mail eller til din postadresse, når du gennemfører en bestilling. Meddelelser vil blive anset for modtaget og behørigt forkyndt straks, når de offentliggøres via vores website, 24 timer efter en e-mail er sendt eller tre dage efter datoen for levering af et brev. For at bevise, at vi har leveret information til dig, er det nok at kunne bevise stemplingen af brevet, samt at en e-mail blev sendt til korrekt e-mailadresse.

16. OVERDRAGELSE AF RETTIGHEDER OG FORPLIGTELSER

Aftalen mellem dig og poweredblinds.dk er bindende for begge parter, inkl. vores respektive efterfølgere, hverver og arvinger, og gælder fra vores accept af bestilling via ordrebekræftelsen sendt pr e-mail. Du må ikke på nogen måde overføre eller videregive en aftale, inkl. rettigheder og forpligtelser, uden vores forudgående skriftlige accept og samtykke. Vi kan til en hver tid overføre, tildele, udlicitere eller på anden måde afhænde en aftale, samt nogle af vores rettigheder og forpligtelser i løbet af aftalen.

Begivenheder uden for vores kontrol
Vi er ikke ansvarlige for manglende opfyldelse eller forsinket opfyldelse af nogen af vores forpligtelser i henhold til aftalen, der er forårsaget af begivenheder udenfor vores rimelige kontrol (Force Majeure).

Force Majeure omfatter enhver handling, hændelse, ikke-hændelse, udeladelse eller uheld, uden for vores rimelige kontrol og omfatter især (uden begrænsning) følgende:
  • Strejker, lockouter eller andre faglige aktioner.
  • Civile uroligheder, oprør, invasion, terrorangreb eller trusler om terrorangreb,
  • Brand, eksplosion, storm, oversvømmelse, jordskælv, jordskred, epidemi eller andre naturkatastrofer.
  • Hindring af anvendelsen af jernbaner, skibsfart, fly, motordrevne transport eller andre former for offentlig eller privat transport.
  • Hindring af at anvende offentlige eller private internet- eller telefonforbindelser.
  • Love, bekendtgørelser, lovgivning, regler eller begrænsninger af nogen regering.

Vores forpligtelser i henhold til enhver aftale anses for at være suspenderet i den periode, hvor en Force Majeure gælder, og vi vil have en forlængelse af fristen for opfyldelse af vores forpligtelser efter denne periode. Vi vil bruge vores rimelige bestræbelser på at bringe Force Majeure til en løsning, eller at finde en løsning, så vi så vidt muligt kan udføre vores forpligtelser i henhold til kontrakten på trods af Force Majeure.

17. EFTERGIVELSE

17.1 Hvis vi på ethvert tidspunkt i kontraktens løbetid undlader at kræve strenge opfyldelser af dine forpligtelser i henhold til kontrakten eller nogen af disse vilkår og betingelser, eller hvis vi undlader at udøve nogen af de rettigheder eller retsmidler, som vi har ret i henhold til kontrakten, er dette ikke et afkald på sådanne rettigheder eller retsmidler og skal ikke aflaste dig fra overholdelse af sådanne forpligtelser.

17.2 En frafald fra os af enhver misligholdelse må ikke udgøre en afkald på enhver efterfølgende misligholdelse.

17.3 Intet frafald fra os af nogen af disse vilkår og betingelser gælder, medmindre det udtrykkeligt er angivet at være en undtagelse og meddeles dig skriftligt i overensstemmelse med punkt 14

18. RETSPROCEDURE

Hvis nogen af disse vilkår og betingelser, eller nogen bestemmelser i en kontrakt bestemmes af en kompetent myndighed for at være ugyldige, ulovlige eller ikke kan håndhæves i nogen grad, vil sådan en betingelse, vilkår eller bestemmelse i det afgrænsede omfang udskilles fra de øvrige vilkår, betingelser og bestemmelser, som fortsat vil være gyldige i videst muligt omfang tilladt ved lov.

19. VORES RET TIL AT REVIDERE DISSE HANDELS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Disse handels- og leveringsbetingelser og ethvert dokument, der udtrykkeligt er nævnt i dem, udgør hele aftalen mellem os i relation til enhver aftale og afløser alle tidligere aftaler mellem os, enten mundtligt eller skriftligt.

Vi accepterer begge parter, at ved at indgå en aftale, har ingen af os ret til at anvende denne aftale til andet, end det beskrevne i denne aftale samt i disse handels- og leveringsbetingelser.

Ingen af os skal kunne anvende retsmidler i forhold til usande oplysninger, som den anden part, enten mundtligt eller skriftligt har meddelt, før datoen for enhver aftale (medmindre sådanne udtalelser blev fremsat svigagtigt). Den anden parts eneste retsmiddel er derfor aftalebrud, som angivet i disse vilkår og betingelser.

20. LOV OG JURA

20.1 Vi har ret til at revidere og ændre disse vilkår og betingelser fra tid til.

20.2 Du vil være underlagt de politikker og handelsvilkår der er gældende på det tidspunkt, hvor du bestiller produkter fra os, medmindre nogen ændring i disse politikker eller disse handels- og leveringsbetingelser er forpligtet til at ske ved lov fra den statslige myndighed (i hvilket tilfælde det vil kunne gælde for bestillinger, der tidligere har været gennemført af dig), eller hvis vi underretter dig om ændringen til de politikker eller disse handels- og leveringsbetingelser, før vi sender dig afsendelsesbekræftelsen (i hvilket tilfælde vi har ret til at antage, at du har accepteret ændringen i disse vilkår og handels- og leveringsbetingelser, medmindre du giver os besked om det modsatte inden syv arbejdsdage efter modtagelsen af produkterne).

21. LOV OG JURA

Denne webshop er til enhver tid underlagt dansk lovgivning. Enhver tvist relateret til denne webshop skal afgøres ved den danske domstol.